Doprava a platba

Každou objednávku Vám doručíme co nejrychleji.


Zboží, které máme skladem, je doručeno nejpozději do 3 dnů. Ve většině případů bude u Vás už do 2 dnů.
Zboží, které je ve vnějším skladu, doručujeme obvykle do 5 dnů.
Objednávky přijaté do 11:00 budou expedovány ještě ten samý den.

Ceny za dopravu pro doručení do Česka si můžete prohlédnout v tabulce níže:

Druh dopravy / Cena objednávky Nad 1200 CZK Do 1200 CZK Dobírka
ZÁSILKOVNA na výdejní místo ZDARMA 65 CZK +42 CZK
PPL kurýr na adresu ZDARMA 99 CZK + 42 CZK

Na našem e-shopu máte možnost platit kartou, dobírkou nebo převodem na účet. Platobní bránu pro okamžité platby nám zajišťuje Comgate.

Platba kartou

 

Platba kartou je nejčastější metodou platby. Platobní brána Comgate podporuje karty Visa, Visa Electron, Mastercard a Maestro, stejně jako platby přes Apple Pay a Google Pay, kde zákazník platí kartou uloženou v Apple/Google Peněžence.
Platobní brána Comgate také nabízí funkce opakované platby, předautorizace a uložení karty pro spojení s platbou kartou.

Bankovní převod

Online bankovní převod

Předvyplněný bankovní převod nabízí plátci pohodlí a okamžité potvrzení úhrady. Na druhou stranu však poplatky za tuto službu ze strany bank bývají obvykle značné. Předvyplněný bankovní převod na platební bráně Comgate proto využíváme v případě bank, kde platby ve standardu Open Banking Standard nejsou funkční nebo nejsou uživatelsky přívětivé.

Průběh platby

  • Zákazník si ze seznamu bank vybere svou banku.
  • Po výběru banky má možnost zaplatit prostřednictvím QR kódu nebo klikne na možnost „Zaplatit v internetovém bankovnictví“ a je přesměrován do internetového bankovnictví.
  • Po přihlášení do online bankovnictví se zobrazí předvyplněný platební příkaz. V tomto příkazu zákazník nemá možnost měnit částku, variabilní symbol ani banku příjemce.
  • Po zaplacení dojde k přesměrování zákazníka zpět do e-shopu.

Bankovní převod bez okamžitého potvrzení

Bankovní převod s ručním vyplněním platebních údajů je určen pro ty, kteří z nějakého důvodu nechtějí nebo nemohou platit kartou a preferují jim známý nástroj. V případě nesprávně vyplněných údajů nebo nesprávné částky platbu vracíme zpět na bankovní účet plátce. Potvrzení o úhradě při takové platbě je do druhého dne.

Průběh platby

  • Pokud zákazník nenajde svou banku v seznamu bank na platební bráně, zvolí metodu ostatní banky.
  • Následně se mu zobrazí platební údaje k platbě jako číslo účtu protistrany, částka a variabilní symbol.
  • Zákazník se přihlásí do svého internetového bankovnictví. Zde zadá údaje, které zobrazila platební brána.
  • Pokud zákazníkův mobil podporuje čtení QR kódů, může zákazník zaplatit pomocí QR platby.
  • Po zadání údajů k platbě nebo jejich načtení přes QR kód je možné platbu potvrdit.
  • Po zaplacení dojde k přesměrování zákazníka zpět do e-shopu.


Případné reklamace nebo otázky k platbám můžete směřovat přímo na poskytovatele platební brány:

Comgate, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267